Lördag 18 januari.....

Hej.....
Jaha det blev en vecka mellan inläggen denna gång...
Sitter nu på favvostället med en kopp kaffe och vinterstudion på tvn👍
Veckan har gått i en väldans fart...träffat mina barn mycket och det gillar jag💞
Vaknade igår morse med lite ryggont som blev värre och värre under dagen vilket även håller i sig idag...ålderskrämpor?!?
Bästa är att man blir uppassad mer än vanligt 🤪
Skämt åsido...värken är inget vidare!!
Java är med oss på landet för Cia är duktig att jobbar mycket övertid gör att ev få ihop lite semester i sommar...hon är bäst min fina älskling
(null)

Vädret...ja vad säger man om det?!? Grått,mörkt,mulet,regn och blåsigt...fy vilken kass vinter...var är SNÖN??
Funderar lite på vad jag vill ha för lounge möbler på vår altan till våren..det finns så mycket att välja på...
Matgrupp har vi ju men jag vill ha tyg någon soffgrupp ...jaja...
Det är mycket man vill göra och ha 😂
Jag håller tummarna att detta året blir ett bra år...😘

Nä nu ska jag snart skicka ut mannen i mitt liv i regnet och hugga lite ved till brasan ikväll...
Han är bäst denna där❤️
(null)

Önskar er en fin lördag i regnet!!

Kram kram
1 Annika:

skriven

Härligt ni har hoppas ryggen blir bättre

Kommentera här: